La ciència i la gent de l’Ebre es tornen a agafar de la mà: la FNCA celebra la seva assemblea anual a les Terres de l’Ebre convidada pel moviment social ebrenc en motiu de les celebracions pels 25 anys de la PDE
El proper dissabte 6 de juny, el moviment social ebrenc i la comunitat científica de la Fundación Nueva Cultura del Agua (FNCA) es reuneixen per rememorar l’aliança que va aturar el transvasament el 2004 i debatre els reptes del futur.
A la tarda tindrà lloc la taula rodona pública “LLUITES COMPARTIDES, REPTES DE FUTUR” a l’Aula Didàctica del Museu de Tortosa, moderada per la periodista Sílvia Berbís, que aplegarà experts històrics i les noves veus en defensa dels rius d’arreu de l’Estat.
Amb la participació de:
• COAGRET-Aragó (Julian Ezquerra)
• CREAF i Taula del Llobregat (Anelies Broekman)
• Aigua és vida (Dante Maschio)
• Ecologistas en Acción de Murcia (Julia Martínez)
• PLATAFORMA DEL TAJO: Núria Hernández-Mora
• Red Andaluza del Agua (Leandro del Moral)
• Xúquer Viu (Graciela Ferrer)
• Mesa Social del Agua de Andalucía (Joan Corominas)
• Jalón Vivo (Antonio Oriol)
• Plataforma en Defensa de l’Ebre (Susanna Abella)

