Carregant dades
un moment, si us plau

COMUNICAT DE LA PLATAFORMA EN DEFENSA DE L’EBRE

3 desembre 2020

Cent setanta participants de tota Europa al Webinar: “Els deltes europeus davant el canvi climàtic”.

Coorganitzat pels eurodiputats Diana Riba del Grup els Verds/Aliança Lliure Europea, Antoni Comin del grup dels Membres No Inscrits del Parlament Europeu i la Plataforma en Defensa de l’Ebre (PDE), avui 2 de desembre, ha tingut lloc una Webinar on diversos experts europeus: la Sra. Dagmar Kaljarikova (Policy Officer) i els Srs: Ignasi Ripoll, Jaap Nienhuis, Carles Ibàñez, Patrick Grillas i Sándor Baranya, han exposat la situació actual a diferents deltes d’Europa.

La jornada d’un elevat nivell científic ha suposat compartir coneixements i problemàtiques sobre la gestió que es fa als diferents deltes, el què ens permet a la PDE acumular experiències a més de crear sinèrgies a nivell europeu que sens dubte ens resultaran de gran utilitat en els projectes que tenim en marxa per defensar el riu Ebre i el seu delta.

Durant la Webinar, la Secretària de Territori i Sostenibilitat la Sra. Marta Subirà, ha inaugurat l’exposició virtual “El Delta de l’Ebre i el canvi climàtic” que a partir d’ara es pot visitar a l’enllaç https://climadeltaebre.cat/

Des de la Plataforma en Defensa de l’Ebre volem agrair als eurodiputats i als seus assistents i tècnics, als ponents i a les  persones inscrites la seva implicació. Sense tots ells hauria sigut molt difícil aconseguir una jornada tan fructífera.

Terres de l’Ebre, 2 de desembre de 2020