Carregant dades
un moment, si us plau

Comunicat sobre la crida a la vaga mundial pel clima del 27 de setembre

2 setembre 2019

La Plataforma en Defensa de l’Ebre ens hem adherit al manifest internacional per la Vaga Mundial pel Clima  convocada per al 27 de setembre de 2019 que crida a la ciutadania a manifestar-se i  realitzar accions reclamant el reconeixement de l’estat d’emergència climàtica i exigir mesures als governs per limitar l’increment de la temperatura global.

Tot i que això a la gent de les Terres de l’Ebre ens pot semblar molt general,  volem recordar i advertir que el nostre territori esta directament afectat per per les polítiques que afavoreixen la pujada del nivell del mar i la sobreexplotació dels Rius.

Per tant, podem afirmar que de no variar les polítiques de gestió  serem un dels principals territoris afectats en l’arc mediterrani peninsular.

Demanem a la societat civil i a les institucions ebrenques que ens fessem ressò d’aquesta jornada i contribuíssim al  seu coneixement i  extensió de  manera que la defensa de l’Ebre i del Delta estigui molt present i sigui punt de referència  de la lluita per un model de gestió mediambiental sostenible .

Terres de l’Ebre  1 setembre 2019